Får ros etter stor leveranse til KPMG

Revisjons og konsulentselskapet KPMG er fornøyd med porteringen av rundt 1700 mobilabonnementer i regi av Mobit Asker & Bærum, Furuset og Romerike.


– Vi er svært fornøyd med hele porteringsprosessen. Den har vært godt planlagt og profesjonelt gjennomført fra Mobits side, forteller Anders Solem i KPMG.

Pakket konvolutter manuelt

Forut for porteringen over til ny mobiloperatør jobbet Mobit Asker og Bærum intenst og målrettet for at hele prosessen skulle gå på skinner, og med god bistand fra Mobit Romerike og Furuset.

Anders Solem i KPMG

 

Hver eneste konvolutt med abonnement, informasjon og simkort ble pakket manuelt og sendt ut i god tid før porteringsdato i januar. Porteringsdato er den dagen og den eksakte klokkeslettet det nye simkortet aktiveres.

Over hele landet

At KPMG er spredt ovver store deler av landet hadde lite å si for prosessen, forklarer bedriftsrådgiver Lene Dahl Enger i Mobit Asker og Bærum.

– Vi sendte ut konvoluttene med simkort tidlig, også som en berdskap dersom det skulle oppstå uforutsette hendelser med postgangen. At kunden i dette tilfellet har avdelinger flere steder i landet betyr ingenting, sier hun.

Generelt godt samarbeid

Anders Solem i KPMG påpeker at selskapet har vært kunde av Mobit Asker og Bærum over tid, og at det er et generelt godt samarbeid. Solem forklarer bytte av mobiloperatør på følgende måte:

– Vi har aktivitet over hele landet og er avhengig av god dekning overalt. Videre er det fornuftig å sjekke markedet jevnlig for å forsikre oss om at KPMG til enhver tid har de beste avtalene, svarer han.

Dedikert supportapparat

Solem sier videre at Mobit fasiliterer selve avtalen med mobiloperatøren.
– Vår oppfatning er at Mobit har et fantastisk dedikert og hyggelig supportapparat, og det er noe vi setter pris på, avslutter Solem.

 

keyboard_arrow_up