Mobit skulle ordne alt – og ordnet alt

Opplevelsen etter overgangen til ny mobilleverandør beskriver Jungheinrich Norge på følgende måte: Fremragende!


Hilde Petersen, IT- Ansvarlig i Jungheinrich Norge, forteller at overgangen til ny operatør hos Mobit Helsfyr gikk over all forventning.

Betydelig leverandør

Først litt om Jungheinrich Norge. Selskapet er en av verdens største truckleverandør og tilbyr alle typer trucker, komplette løsninger innen lager og logistikk, programvare for lagerstyring og automatiske trucker.

Jungheinrich Norge leverer trucker, komplette lagerløsninger, logistikk, og programvare for lagerstyring

Mobilt Bedriftsnett

I tillegg til ny mobiloperatør ble det tatt i bruk et helt nytt mobilt bedriftsnett som er mer effektivt for både medarbeidere og kundene.
– Mobit Helsfyr sa at de skulle «ordne alt» og det gjorde de, sier Petersen, og fortsetter:
– Doble simkort ble distribuert til alle medarbeidere i firmaet og overgangen til ny operatør gikk over all forventning. Vi har mange ansatte som daglig betjener mobilt bedriftsnett både fra PC og app på mobiltelefonen. At brukerinformasjonen var enkel å forstå og ble presentert til alle var avgjørende for suksessen.

Gøy å jobbe med dyktige partnere

Petersen beskriver støtte og support i prosessen som «fremragende».
– Det er så gøy å jobbe med dyktige partnere som er parat og tar tak i og løser henvendelser med en gang. Det var god informasjon i forkant, profesjonell gjennomgang av løsningene og ikke minst at hele oppsettet var feilfritt konfigurert. Overgangen til ny operatør ble derfor godt mottatt i bedriften, sier Petersen.

Personlig kundeservice

Petersen er fornøyd med løsningene og er tilhenger av at kundekontakten kan foregå i ulike plattformer som e-post, chatbot og via nettsidene, men mest av alt liker hun den analoge metoden – samtale mellom mennesker.

Med den nye sentralbordløsningen blir Jungheinrich enda mer kundevennlig.
– Vi verdsetter personlig kundeservice utrolig høyt. Vi skal være tilgjengelige, fastslår Petersen. Hun skryter av Mobit og fremhever at hun har vært i dialog med ulike Mobit-forhandlere.
– Jeg har kontaktet flere av Mobits avdelinger, også i forskjellige byer, og hver gang har jeg opplevd en kundeservice som er enestående, sier hun.

 

keyboard_arrow_up