NM ga mersmak

Mobit var en av hovedsponsorene under NM forrige helg og deltakelsen har gitt mersmak.


Mobit sponser ulike arrangementer og har også ved flere anledninger vært sponsor for Premier League-sendingene på TV2.

Alt kan ikke regnes i økonomisk verdi

Markedsansvarlig Mariel Solsvik og salgsdirektør George Demir deltok under forrige helgs Norgesmesterskap og evaluerte fortløpende verdien og innholdet av samarbeidet.

(fortsetter under bildet)

 

Markedsansvarlig Mariel Solsvik og salgsdirektør George Demir fant seg godt til rette under NM

– Det er flere såkalte kost-nytteprinsipp å ta hensyn til. Vi er selvfølgelig glad for eksponeringen på arenaen og i mediene. I tillegg er det andre viktige faktorer som ikke kan regnes om i økonomisk verdi, som også er viktige å ta med i regnskapet, sier Solsvik.

Forplikter

Mobit inviterte både kunder og forhandlere fra hele landet med på NM-festen. I tillegg tok Mobit ansvar for ulike konkurranser som publikum kunne delta i med flotte premier fra forskjellige leverandører. Når Mobit gikk inn i avtalen, handlet det om å forplikte seg fullt og helt.

(fortsetter under bildet)

Jakob Ingebrigtsen hentet hjem gullet på NM-festen

Skryter av arrangøren

– Arrangøren Kristiansand Idrettsforening og Norsk Friidrett har vært en fornøyelse å jobbe sammen med. Vi har alle vært opptatt av å optimalisere arrangementet. Vi ønsker ikke å være en passiv sponsor, og har forsøkt å maksimerere vår deltakelse fra sidelinjen, sier Solsvik.

Hun legger ikke skjul på at det var «godt å komme ut» etter halvannet år med nedstegninger, karantene og hjemmekontor.

Karoline Bjerkeli Grøvdal fikk med seg både gull og Mobit-bamse

Folk er sulten på opplevelser

– Folk er sulten på arrangementer og festivaler, og vi er sulten på å finne gode samarbeidsprosjekter. Vi oppfatter dessuten sponsordelen som et viktig samfunnsoppdrag slik at det er mulig for ideelle organisasjoner å skape spenning og opplevelser, sier Solsvik.

keyboard_arrow_up